Pozycja strony w Google zawsze będzie zależeć od Ilości i Jakości Linków prowadzących do tej strony www.
Aktualny ranking Google uzależnia pozycję strony www na liście wyników w Google aż w 82% od profilu linkowania. Sama treść strony wpływa na jej pozycję w wynikach tylko w 18%.
I nie może być inaczej bo co do zasady treści i ich jakość w wypadku pierwszego tysiąca stron konkurujących w danym temacie są mniej więcej takie same.
Dlatego, żeby podnieść pozycję strony w Google, trzeba zadbać o dobre linki do strony.
Zresztą, firmy zajmujące się pozycjonowaniem, nic innego nie robią, tworzą własne linki we własnych zapleczach i kupują linki na giełdach linków.
Jest to zresztą potwierdzeniem tego, że linki są najważniejsze dla pozycji strony w Google.
Problem z budową sieci linków
Trudno jest rozsiać po sieci 1000 wartościowych linków do swojej strony bo najpierw trzeba by znaleźć 1000 dobrych miejsc a to dużo czasu a potem napisać 1000 unikalnych opisów bo każdy link powinien mieć inny opis.
Dlatego trzeba wybrać dobre katalogi i utworzyć w nich unikalne opisy z linkami do swojej strony www.
Jak wybierać katalogi
Nie jest prawdą, że linki z katalogów wielo-tematycznych mają niską wartość. Dobre katalogi zawsze grupują wpisy w kategorie tematyczne. Powstają zatem mono-tematyczne sekcje serwisu dające bardzo dobre tematyczne otoczenie linków.
Na pewno natomiast nie należy liczyć na linki z katalogów bezpłatnych. Wynika to z faktu, że katalog darmowy zwyczajnie nie może być dobrze zarządzany bo ile czasu może poświecić jego administrator na coś, co nie przynosi żadnego dochodu. Z drugiej strony, możliwość zamieszczenia wpisu za darmo powoduje, że wiele osób dodaje wpisy niedbale, duplikując treści wpisów. W konsekwencji takie katalogi przekształcają się w śmietniki przynajmniej w oczach Google.
Dobre katalogi to takie, które maja wysokie parametry. Obecnie liczy się Domain Authority (wskaźnik opracowany przez MOZ.com, który zastąpił wycofany z użycia PR) oraz Trust Flow (opracowany przez Majestic.com). Oba wskaźniki są uważane za zbliżone do algorytmów oceny Google.
Do niedawna można było używać obu oryginalnych narzędzi za darmo i sprawdzać wskaźniki dowolnej strony www. Obecnie narzędzia oryginalne są płatne. Są dostępne narzędzia darmowe, które jednak nie zawsze działają i wyświetlają wartości zerowe co znaczy, że nie uzyskały dostępu do statystyk danej strony www.
Anonser.pl nie jest katalogiem sensu stricte ale ma w ofercie produkt ukierunkowany na Link.
Buduje się w nim całą osobną stronę www z Linkiem do strony głównej.
Ta zbudowana strona jest mocno wewnętrznie linkowana przez co sama jest wysoko Google i sama zdobywa klientów. Mając wysoką pozycję daje oczywiście mocny link, z bardzo dobrym bo rozbudowanym ponad przeciętność otoczeniem tekstowym linku.
Dlatego znalazł się na pierwszym miejscu listy.
Dwa pierwsze katalogi mają Domain Authority = 45, dlatego wchodzą do najwyższej półki cenowej w Backlinks.com i są wyceniane na $90/rok.
Najlepsze katalogi SEO
silne linki
Domain Authority 45
Rekomendacja: 5 na 5 Popularność: 10532 Opinie: 1